Word TOP-bestuur 2021

Leuk dat je interesse hebt om de mooiste introductieweek van Nederland te organiseren! Een bestuursjaar bij TOP is dé kans om een jaar lang te ervaren hoe het is om samen met zes bestuursgenoten een stichting te besturen en het grootste studentenevenement van Tilburg en omstreken te organiseren!

Het dagelijks bestuur van TOP wordt gevormd door zeven studenten. Vanaf september zul je gaan opstarten samen met de rest van je bestuur met 1 dag in de week. Van oktober tot en met december is het TOP-bestuur parttime en vanaf januari tot en met augustus is het TOP bestuur fulltime. In september zul je nog parttime op de kamer zitten om alles af te ronden. Hieronder worden de functies kort toegelicht. Uitgebreide informatie kun je vinden in ons info boekje (Klik hier). Mocht je nog vragen hebben kan je mailen naar top@uvt.nl.

Wil je solliciteren voor TOP-bestuur? Helemaal goed! Dit kan als volgt:

  1. Stel je CV en motivatiebrief op.
  2. Laat weten welke twee functies jou voorkeur hebben.
  3. Stuur deze op naar TOP@tilburguniversity.edu
  4. Je wordt door ons gebeld om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek.

De sollicitaties voor het bestuur van 2021 zijn open tot 3 mei! Blijf op de hoogte via onze socials!

Voorzitter

Voorzitter

Als voorzitter van Stichting TOP ziet elke dag er anders uit. Je hebt de algemene leiding over de stichting en bent dus verantwoordelijk voor de gehele TOP-organisatie. Je vertegenwoordigt de stichting naar buiten toe en bent de contactpersoon voor alle officiële instanties. Ook waak je over de voortgang van de voorbereidingen voor TOP Week en TOP Winter Week, en ben je verantwoordelijk voor waarborging van de langetermijndoelstellingen. Daarnaast ondersteun je je medebestuursleden waar nodig en help je het overzicht te bewaren. Durf jij deze kans te pakken en je te ontwikkelen tijdens een onvergetelijk jaar? Solliciteer dan nu voor voorzitter TOP Week 2021!

 

Vicevoorzitter/PR Manager

Vicevoorzitter/ PR Manager

Als vicevoorzitter heb je een ontzettend divers takenpakket. Een dag als vicevoorzitter is eigenlijk nooit saai, wanneer je je eigen taken af hebt is er altijd genoeg te doen, zoals het helpen van andere bestuursleden of commissieleden. Mijn taken zijn bijvoorbeeld het beheren van de social media kanalen, website en TOP applicatie, eigenlijk alle promotie rondom TOP. Je bent verantwoordelijk voor alle wervingen die te maken hebben met de TOP organisatie. Als vicevoorzitter ga je naar verschillende afspraken met veelzijdige partijen. Je bent overal bij betrokken. Al met al hoef je je geen dag te vervelen als vicevoorzitter.

Penningmeester

Penningmeester

Als penningmeester ben je verantwoordelijk voor het managen van de financiën binnen Stichting TOP. TOP Week is een erg groot evenement met een daarbij horend groot budget, dat jij mag opstellen en verdelen. Het is een unieke kans om al in je studententijd in de praktijk aan de slag te gaan met de financiën van een grote stichting en de verantwoordelijkheden die hierbij komen kijken! Hiervoor is het belangrijk dat je gemakkelijk het overzicht kan behouden, aangezien je op de hoogte moet zijn van de uitgaven die gedaan worden door de gehele organisatie. Ook zul je regelmatig met partijen onderhandelen en moet je af en toe een ‘no-go’ geven, wat ontzettend leerzaam is!

 

Logistiek Manager

Logistiek Manager

Als Logistiek Manager heb je een divers takenpakket. Zo moet je zorgen dat alles wat je tijdens TOP Week aan kunt raken, op de juiste plek en op het juiste moment er staat. Denk hierbij aan het podium, de cantusbanken, maar ook het EHBO-personeel en de artiesten. Ook zorg je ervoor dat er elke dag voor 4.500 mensen eten klaar staat. Hiervoor zit je rond de tafel met veel verschillende partijen zoals bierleveranciers, cateringbedrijven, de locaties en artiestenbureaus. Daarnaast werk je samen met de gemeente om de vergunning te regelen met de bijbehorende plattegronden. Je hebt enorm veel verantwoordelijkheid binnen deze functie, maar dit maakt het ook erg leerzaam en uitdagend. Samenvattend: een onvergetelijk jaar met hele leuke mensen!

Event Manager

Event Manager

Als Event Manager ben je bezig met het organiseren van het zichtbare en praktische deel van TOP Week. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld op alle locaties. Van barren tot ijsblokjes en van stroom tot beveiliging. Je bent van alles op de hoogte, en maakt samen met de Logistiek Manager belangrijke keuzes over locaties van evenementen tot welk bier iedereen drinkt. Als Event Manager moet je zorgen dat je goed stevig in je schoenen staat, niet bang zijn om je handen uit de mouwen te steken en vooral ook pietje precies uithangen.

 

 

 

Interne Zaken

Interne Zaken

Als Interne Zaken ben je verantwoordelijk voor deelnemers, mentoren, TOP Crew, interne relaties en alle communicatie die daarbij komt kijken. Tijdens TOP Week ben je verantwoordelijk voor de registratie van deelnemers en mentoren en heb je nog een aantal andere uitdagende verantwoordelijkheden gedurende de week. In deze functie zal je ook veel leren over alle interne organisatie binnen de universiteit, omdat je al het contact onderhoudt met de verschillende faculteiten en studie- en sportverenigingen. Daarnaast ben je veel bezig met informatievoorziening en het schrijven van teksten. Je moet dus goed kunnen schakelen, wat het juist zo uitdagend maakt!

 

Externe Zaken

Externe Zaken

Dit jaar vervul ik de functie van External Affairs binnen TOP. Als External Affairs ben je vooral bezig met het binnenhalen van acquisitie. Je hebt contact met diverse partijen, van lokale verenigingen tot grote bedrijven. Elk contact is anders waardoor de gesprekken die je voert erg verschillend zijn. Natuurlijk ben je nog verantwoordelijk voor veel meer andere zaken dan alleen sponsoren. Zo regel jij onder andere de bandjes die alle deelnemers en mentoren dragen tijdens TOP Week, de TOP deelnemerstassen die worden gedragen en het goede doel waar TOP zich aan verbindt.